torsdag 31 januari 2013

Dagens bästa




Dem här låten har spelats för fullt här hemma hos mej idag, älskar bara allt med Ellie Goudling ( förutom hennes asfina namn) så är hennes stil, hennes röst och hela tjejen underbar. Gillar alla hennes låtar men det är något speciellt med figure8 soundet och texten.



Tänkte dö när jag såg den här låten på spotify (innan jag lyssnat då) Darin- En apa som liknar dej, namnet är ju bara så sjukt. Men fan den här låten är ju så jäkla catchig! Längtar till nästa gång vi ordnar fest med vännerna så jag kan shejka loss när darin sjunger '' ja ee dina drömmar, deen som aldrig säger nej, jaa e apan som liknar dej ej eeeeeej :D

18 kommentarer:

  1. åh Darin är min kung!

    - kul att du tycker det & tack :D xoxo

    SvaraRadera
  2. Älskar den där låten med Darin! :)

    SvaraRadera
  3. svar: ja visst är dem!! lite överallt tror jag! men där du köper converse osv ;)

    SvaraRadera
  4. två superbra låtar:) tycker dock olle ljungström gör den bättre:)

    SvaraRadera
  5. Dem är sa himla bra! Hihi.
    sv: Himla, himla glad jag blir. Tusen tack underbara du!
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
    Kramar. ♥

    SvaraRadera
  6. sv: haha jaa, mina nya favvo :D

    SvaraRadera